W jaki sposób zareklamować swój warsztat samochodowy w Internecie?
Jeżeli jesteś mechanikiem, po prostu prowadzisz warsztat samochodowy, powinieneś postarać się o bardzo dużą ilość klienteli. W końcu utrzymanie biznesu w dzisiejszych czasach jest wysokim kosztem, zatem należy dużo zarabiać. Dobrze, lecz skończmy już z komunałami, przejdźmy do meritum…
Świetna metoda promocji naprawy samochodów to z pewnością obecność na Facebooku. Fanpage warsztatu samochodowego to coś fantastycznego. Będziemy mogli promować się praktycznie za darmo. Jeżeli będziemy zamieszczali interesujące posty, do tego będziemy błyskawicznie odpowiadać na pytania ludzi, pewnie będziemy popularni pośród okolicznych kierowców. Oprócz tego ci ludzie, którzy do teraz wcale nie korzystali z naszych usług naprawczych, będą mieli zaufanie do nas. Będą wiedzieli, że nie mają w tej chwili do czynienia z nieznanymi mechanikami. Może nawet skończonymi partaczami, amatorami…
Całkiem sporo może dać zakładowi motoryzacyjnemu na pewno Google. Pewnie oczywiste, że Google to na ten moment najpopularniejsza wyszukiwarka stron internetowych na całym świecie, również naturalnie w naszym kraju. AdWords powoduje, że strona internetowa prowadzonego przez nas zakładu będzie codziennie odwiedzana przez kierowców, którzy no przynajmniej w czystej teorii szukają mechanika na odpowiednim poziomie. Oczywiście za każdorazowe kliknięcie musimy zapłacić. Powinniśmy zatem dbać o wysokie konwersje!
Jeśli chodzi o wyszukiwarki, z pewnością pozycjonowanie również jest czymś godnym uwagi. Chyba jasne, że wejścia z wyszukiwarek stron internetowych są darmowe. Definitywnie nic nie musimy płacić. Jednakowoż miejmy na uwadze, że usługa SEO – solidna usługa, nie jest tania.
Autor reportażu: Protape