Jak reklamować się powinien trener personalny?
Zapewne wszyscy dostrzegliśmy, że siłownia to ostatnio szalenie modne miejsce w Polsce. No i świetnie. Należy potrafić dbać o swoja tężyznę fizyczną, zdrowie, oczywiście o wygląd także. No dobra, ale czy istotnie potrafimy dbać o siebie? Nierzadko nie – dlatego właśnie jest wielkie zapotrzebowanie na usługi trenerów personalnych. Choć nie jest powiedziane, że trener personalny wcale nie musi zamartwiać się o liczbę klientów. A zwłaszcza początki jako trener personalny nie są łatwe. To coś oczywistego, że nie posiadamy odpowiedniej reputacji, póki co.
Strzałem w dziesiątkę jest założenie profilu w serwisie Instagram. Jeśli będzie on ciekawy, będziemy mieć bardzo wielu followersów. A to spowoduje, iż będziemy niejako popularni. No przynajmniej w stosunkowo wąskiej grupie osób. Interesujące fotki, które oczywiście są okraszone interesującymi opisami to jest to. Pamiętajmy o tym, że to jak wyglądamy jest ważne, ponieważ to właśnie my jesteśmy swoją wizytówką. Jeśli raczej nie wyglądamy fajnie, Instagram oraz pozostałe social media raczej nic nam nie dadzą. Facebook również jest świetnym narzędziem reklamy, chociaż właściwie o tym serwisie postaramy się napisać może w innym tekście.
Do tego warto mieć na uwadze, że strona internetowa to nadal coś niesamowicie istotnego. Wcale nie jest powiedziane, że nasza najbardziej wskazana wizytówka w Sieci to social media. Chociaż niewątpliwie są one ważne. To prawda, lecz bez choćby cienia wątpliwości jest tak, że trener personalny ma pod górkę bez posiadania strony internetowej. To dodatkowy koszt, to chyba oczywiste, ale i tak naprawdę warto.
{Reportaż|artykuł|Wpis|Tekst napisany we współpracy z: Konferencja Naukowa 2019 – Eureka