Co umieszczać na broszurze?
Najistotniejszy aspekt treści broszury to tytuł, jeśli mniemasz że powinno się umiejscowić w nim zaledwie sygnet swojej marki plus jej nazwę, to niefortunnie nie masz racji. Nagłówek musi skłonić hipotetycznego odbiorcę do zagłębienia się w treść twojej agitki, jeśli będzie źle zbudowany może przynieść zmniejszenie skuteczności Twojej ulotki marketingowej, w najgorszych casusach potrafi doprowadzić do jej totalnego ominięcia przez prawie 98% odbiorców.
Ripostą czemu jedynie sygnet oraz nazwa firmy w nagłówku to szczególnie zły pomysł, odpowiedz sobie na pytanie czy w momencie rozpowszechniania agitki jesteś na tyle głośny aby sobie na takie działanie pozwolić.
Starannie ułożone nagłówki mają na celu same wyłożenie istoty oferty, np. “Zakład fryzjerski Ola”, lecz uważam że po przeglądnięciu fragmentu niniejszego tekstu zastanawiasz się nad jego wątpliwą efektywnością.
Napisać dobry nagłówek to czynność prawdopodobnie najtrudniejsza, aby go odpowiednio skomponować należy nawiązać do oczekiwań konsumentów spośród określonej dziedziny, możesz zastosować nagłówek, który przyciągnie wszystkich Twoich klientów do zanurzenia się w ofertę.
Jeżeli zastanawiasz się jak stworzyć skuteczny nagłówek, wówczas jestem przekonany, że osobiście doskonale rozumiesz swoją branżę, nabyłeś już wiedzę jaka pozwoliła Ci dowiedzieć się, czego wyczekują Twoi klienci, możesz wynotować sobie kilka owych potrzeb, pogawędzić ze znajomymi i zapytać się co za sformułowanie nie pozwoliłoby im na zignorowanie broszury.
Miej na uwadze również że nieobowiązkowo musisz rzucać się na głęboką wodę, jeśli nie jesteś przekonany że rzeczony tytuł będzie właściwy możesz powrócić do standardowego, możesz zawsze nadrobić zwykły nagłówek pozostałą angażującą kupujących treścią, wtenczas i tak odróżnisz z wielu agitek reklamowych.
Konstruowanie dobrych aż do wysoce efektywnych tytułów to efekt wielomiesięcznych praktyk rzeszy copywriterów oraz osobistości które bawią się marketingiem. Do obecnej chwili oglądając multum broszurek reklamowych, bynajmniej nie spostrzegłem aby ktokolwiek robił to w sposób choćby poprawny.
Dla tego jeśli wierzysz że parasz się sprzedażą wyjątkowych produktów, przypuszczalnie masz do sprzedania usługi lepsze aniżeli konkurencja, prawdopodobnie też skromniejsze ceny ewentualnie coś innego to jakiekolwiek korzyści jakie wynikają z Twojej przewagi zamieść na ulotce. Może niekoniecznie w identyczny sposób jak opublikowany w owym artykule. Czy wykorzystasz te taktyki w praktyce przy projektowaniu reklamy to pytanie jedynie i wyłącznie do Ciebie.